Forrige uke begynte ryktene å gå, og nå er de bekreftet at årets Indy 500-vinner Felix Rosenqvist forlater Meyer Shank Racing etter årets sesong. Nyheten ble delt til teamet fra Rosenqvist selv under løpshelgen på Road America.
Det er ikke avklart hvilket team Rosenqvist går videre til, men ryktene peker på Andretti eller en retur til McLaren. Skulle Rosenqvist erstatte sin landsmann Marcus Ericsson i Andretti vil det etter alle solemerker medføre at Dennis Hauger fortsetter i Dale Coyne Racing også neste sesong.
– Det er uheldig at Felix har bestemt seg for å slutte i MSR på slutten av sesongen, spesielt med tanke på alt vi har oppnådd sammen, inkludert årets Indy 500-seier. I løpet av de siste årene har Felix spilt en viktig rolle i å bygge dette programmet til det det er i dag, og vi er takknemlige for hans bidrag både på og utenfor banen, sa deleier Mike Shank til Racer.com.
LES OGSÅ: Silly season - må Hauger vente?
